Гарантійні зобов'язання та повернення диспоузерів

Умови гарантії та порядок повернення товару



ГАРАНТІЯ НА ТОВАР

Інтернет-магазин ДИСПОУЗЕР продає кухонні утилізатори та подрібнювачі харчових відходів, офіційно завезені в Україну уповноваженими компаніями-постачальниками, відповідно до українського законодавства. Усі товари пройшли відповідну сертифікацію, мають офіційну гарантійну підтримку, яка є безкоштовною упродовж встановленого гарантійного терміну. Термін залежить від зобов'язань, які бере на себе виробник або постачальник (імпортер) товару, і коливається від 3-х місяців до 8 років. Усі гарантійні терміни вказані в описах товару на нашому сайті. У гарантійних талонах позначені контактні дані для звернення в сервіс. 
 

КОНТАКТИ СЕРВІСНИХ СЛУЖБ що забезпечують гарантійну підтримку кухонніх подрібнювачів:

  IN-SINK-ERATOR   гаряча лінія      0(800)30-33-34
  INTERLINE   гаряча лінія      0(800)30-33-34
  STATUS   техпідтримка    +38 (068) 275 00 28
  BORT   сервісний центр    +38 (050) 442 99 65
  TEKA   сервісний центр    +38 (063) 290 72 03,   +38 (096) 772 32 09
  FRANKE   сервісний центр    +38 (044) 369 50 01,   +38 (044) 501 65 39



 БЕЗКОШТОВНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ РОБИТЬСЯ У ВИПАДКАХ:

Недотримання правил експлуатації виробу, що спричинило вихід приладу з ладу; 
Поломки рухливих елементів виробу при попаданні всередину особливо твердих сторонніх предметів
(кожен такий випадок окремо розглядається фахівцем сервісного центру); 
Самостійного ремонту не уповноваженими на це особами, із розбиранням виробу або будь-яким іншим втручанням в його конструкцію; 
Механічних ушкоджень, що вплинули на працездатність виробу, а також слідів дії агресивних хімічних речовин; 
Несправністей - викликаних дією непереборної сили (пожежа, стихійні лиха і тому подібне); 
Внутрішніх корозій, викликаних екстремальними кліматичними умовами;
Зовнішніх ушкоджень, отриманих при транспортуванні, зберіганні і експлуатації, що вплинули на роботу приладу; 
Ушкоджень або порушень нормальної роботи, викликаних тваринами або комахами; 
Включення виробу в мережу з неприпустимими параметрами;
Використання виробу в цілях, для яких воно не призначене;
Внесення виправлень в текст сертифікату або гарантійного талона;
Втрати товарного чека та/або гарантійного талона
.
 

yesЗвертаємо увагу, що інтернет-магазин продає кухонні подрібнювачі будучи організацією, що торгує, але не займається ремонтом техніки. Ми можемо надати послугу зі встановлення диспоузерів, але будь-який ремонт та сервісна підтримка здійснюється виключно сервісними центрами.


ПОВЕРНЕННЯ ПРИДБАНОГО ТОВАРУ

Відповідно до "Закону про захист прав споживача" покупець має право обміняти або повернути придбаний у нас товар впродовж перших 14 днів після купівлі. Обмін або повернення можуть бути здійснени тільки один раз за умови, що товар належної якості не був у вживанні, у купівлі збережений товарний вид, споживчі властивості, є присутніми усі аксесуари, документація, що входять в комплектацію товару, і не порушена їх упаковка. Збережені фабричні ярлики і наклейки, пред'явлені товарні чеки або накладні, що підтверджують купівлю.

Повернення або обмін товару проводиться в порядку і відповідно до вимог "Закону про захист прав споживача" у разі, якщо придбаний товар не може бути використаний за призначенням. Згідно нормативно-правового акту, про бажання зробити обмін або повернення товару, Покупець повинен повідомити впродовж 14 днів з моменту отримання. Наш магазин має право запропонувати рівноцінний обмін на аналогічну продукцію, або з частковою компенсацією різниці у вартості виробів різної якості.

Поверненню підлягає тільки справний товар належної якості, в неушкодженій упаковці, без слідів використання (подряпин, вм'ятин, сколів).Товар неналежної якості у разі неможливості використання по функціональному призначенню із-за наявності заводських дефектів (браку) також може бути обміняний, але тільки після висновку спеціалізованого сервісного центру. Це робиться для того, щоб переконатися у тому, що умови експлуатації не були порушені і несправність виникла виключно з вини виробника. Таке іноді трапляється, до цього необхідно ставитись з порозуміннямСервісний центр складає Акт про неможливість подальшої експлуатації приладу, що вийшов з ладу, після чого Постачальник товару у встановлені терміни або за домовленістю здійснює замінуДо будь-якого товару, який повертається (обмінюється), з боку покупця повинен додаватися повний пакет супровідної і фінансової документації, отриманий покупцем при здійсненні купівлі-продажу.


ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ

При відмові від товару повернення грошових коштів здійснюється у розмірі вартості сплаченого товару, тим же способом, яким товар був сплачений, - впродовж 7(семи) робочих днів після придбання. Покупець має право в заяві вказати альтернативний спосіб повернення финасовых засобів, а продавець розглянути можливість такої дії. Вартість послуг доставки, за винятком повернення бракованого товару, не підлягає компенсації.
Ці умови не ущемляють законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

► Додаткову інформацію, що стосується повернення (обміну) товару та повернення грошових коштів за товар, можна прочитати ТУТ