Залиште свої контактні дані та ми Вам передзвонимо | |
Ім'я | |
Телефон | |
Залиште свої контактні дані та ми Вам передзвонимо | |
Ім'я | |
Телефон | |
Інтернет-магазин ДИСПОУЗЕР продає кухонні утилізатори та подрібнювачі харчових відходів, офіційно завезені в Україну уповноваженими компаніями-постачальниками, відповідно до українського законодавства. Усі товари пройшли відповідну сертифікацію, мають офіційну гарантійну сервісну підтримку, яка є безкоштовною упродовж встановленого гарантійного терміну. Термін залежить від зобов'язань, які бере на себе виробник або постачальник (імпортер) товару, і коливається від 3-х місяців до 8 років. Усі гарантійні терміни вказані в описах товару на нашому сайті. У гарантійних талонах кожного подрібнювача позначені контактні дані для звернення в сервіс.
КОНТАКТИ СЕРВІСНИХ СЛУЖБ що забезпечують гарантійну підтримку кухонніх подрібнювачів:
IN-SINK-ERATOR | гаряча лінія | 0(800)30-33-34 |
INTERLINE | гаряча лінія | 0(800)30-33-34 |
STATUS | техпідтримка | +38 (068) 275 00 28 |
BORT | сервісний центр | +38 (050) 442 99 65 |
TEKA | сервісний центр | +38 (063) 290 72 03, +38 (096) 772 32 09 |
FRANKE | сервісний центр | +38 (044) 369 50 01, +38 (044) 501 65 39 |
► БЕЗКОШТОВНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ РОБИТЬСЯ У ВИПАДКАХ:
Недотримання правил експлуатації виробу, що спричинило вихід приладу з ладу;
Поломки рухливих елементів виробу при попаданні всередину особливо твердих сторонніх предметів
(кожен такий випадок окремо розглядається фахівцем сервісного центру);
Самостійного ремонту не уповноваженими на це особами, із розбиранням виробу або будь-яким іншим втручанням в його конструкцію;
Механічних ушкоджень, що вплинули на працездатність виробу, а також слідів дії агресивних хімічних речовин;
Несправністей - викликаних дією непереборної сили (пожежа, стихійні лиха і тому подібне);
Внутрішніх корозій, викликаних екстремальними кліматичними умовами;
Зовнішніх ушкоджень, отриманих при транспортуванні, зберіганні і експлуатації, що вплинули на роботу приладу;
Ушкоджень або порушень нормальної роботи, викликаних тваринами або комахами;
Включення виробу в мережу з неприпустимими параметрами;
Використання виробу в цілях, для яких воно не призначене;
Внесення виправлень в текст сертифікату або гарантійного талона;
Втрати товарного чека та/або гарантійного талона.
Звертаємо увагу, що інтернет-магазин продає кухонні подрібнювачі будучи організацією, що торгує, але не займається ремонтом техніки. Ми можемо надати послугу зі встановлення диспоузерів, але будь-який ремонт та сервісна підтримка здійснюється виключно сервісними центрами.
Відповідно до "Закону про захист прав споживача" покупець має право обміняти або повернути придбаний у нас товар впродовж перших 14 днів після купівлі. Обмін або повернення можуть бути здійснени тільки один раз за умови, що товар належної якості не був у вживанні, у купівлі збережений товарний вид, споживчі властивості, є присутніми усі аксесуари, документація, що входять в комплектацію товару, і не порушена їх упаковка. Збережені фабричні ярлики і наклейки, пред'явлені товарні чеки або накладні, що підтверджують купівлю.
Повернення або обмін товару проводиться в порядку і відповідно до вимог "Закону про захист прав споживача" у разі, якщо придбаний товар не може бути використаний за призначенням. Згідно нормативно-правового акту, про бажання зробити обмін або повернення товару, Покупець повинен повідомити впродовж 14 днів з моменту отримання. Наш магазин має право запропонувати рівноцінний обмін на аналогічну продукцію, або з частковою компенсацією різниці у вартості виробів різної якості.
Поверненню підлягає тільки справний товар належної якості, в неушкодженій упаковці, без слідів використання (подряпин, вм'ятин, сколів).Товар неналежної якості у разі неможливості використання по функціональному призначенню із-за наявності заводських дефектів (браку) також може бути обміняний, але тільки після висновку спеціалізованого сервісного центру. Це робиться для того, щоб переконатися у тому, що умови експлуатації не були порушені і несправність виникла виключно з вини виробника. Таке іноді трапляється, до цього необхідно ставитись з порозумінням. Сервісний центр складає Акт про неможливість подальшої експлуатації приладу, що вийшов з ладу, після чого Постачальник товару у встановлені терміни або за домовленістю здійснює заміну. До будь-якого товару, який повертається (обмінюється), з боку покупця повинен додаватися повний пакет супровідної і фінансової документації, отриманий покупцем при здійсненні купівлі-продажу.
При відмові від товару повернення грошових коштів здійснюється у розмірі вартості сплаченого товару, тим же способом, яким товар був сплачений, - впродовж 7(семи) робочих днів після придбання. Покупець має право в заяві вказати альтернативний спосіб повернення финасовых засобів, а продавець розглянути можливість такої дії. Вартість послуг доставки, за винятком повернення бракованого товару, не підлягає компенсації.
Ці умови не ущемляють законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.
► Додаткову інформацію, що стосується повернення (обміну) товару та повернення грошових коштів за товар, можна прочитати ТУТ